Something's missing

Förra veckan var mamma och pappa här en sväng. De kom hit på onsdaskvällen/natten, torsdagen bestod av shopping! Vi kollade runt i Portadown lite fort eftersom jag skulle till frissan sedan bar det av till Belfast. Jag hittade två linnen, en stickad cardigan och en fin blommig väska:) Vi passade även på att ta en tur till Ikea när vi ändå var ute och åkte.
På fredagen tog vi oss upp till the north coast för att kolla på Carrick-a-rede rope bridge alltså en hängbro. Jag ville faktiskt gå över bron men ingan annan ville så jag avstod. Efter en välbehövlig varm choklad och scone åkte vi vidare till Giant Causeway. Jag och Andrew var ju där med Sten och Lena i oktober men jag tyckte fortfarande att det är bra ballt.
Vi hann precis komma in i bilen sen kom regnet!
På lördagen var det dags för dem att åka hem igen, vi avlade ett besök hos Paul innan det var dags för dem att ta bussen mot flygplatsen.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback