Love is in the air

God kväll. Andrew och jag har precis kollat på "The pursuit of happiness", den var himla bra. Såklart grät jag en skvätt..jag gråter alldeles för lätt till filmen nu för tiden! men jag rekommenderar verkligen den till er som ännu inte sett den :)

Middagen igår var super mysig och cheesecaken väldigt god:) Jag var upp i lagom tid idag och hann med lite matte innan en 45min promenad in till jobbet. 3-timmars skift som känndes som en eeeeevighet. Trots min 9h skönhetssömn så blev det många gäspningar, det var en av de dagarna när man inte kan sluta gäspa när man väl börjat. Det blev även en promenad hem i det härliga vårvädret. Hoppas verkligen att det håller i sig nu för jag är trött på regn och rusk!

Imorgon är det jobb en sväng igen men sen är jag ledig tis-tors:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback