I'm back...again

Jag är lite utav en jo-jo bloggare :) Jag skriver helt enkelt när jag känner för det och nu har jag fått ett lite sug efter det igen.
Idag har jag varit igång precis hela dagen. Jobbet började 9, jag var först i smyckesavdelningen som jag brukar sedan 12.30-5 så skulle jag dela ut kataloger. Fyra och en halvtimme stående i shoppingcentret med en katalog i vardera hand. Det är ingen liten katalog! Mina axlar, armar och rygg värker! Då anser jag mig ju som en ganska så fit person, även om jag alltid måste ha på det lättaste när jag kör axelpress, men ändå liksom.

Efter jobbet hoppade jag av bussen vid Tesco och shoppade inför morgondagens förtidiga "Alla hjärtans dag-middag". Väl hemma förberede jag desserten, vitchoklad och hallon-cheesecake. Ser verkligen framemot att få sätta tänderna i den imorgon! Jag verkligen älskar cheesecake:)

För två veckor sedan tog vi med Andrews systerson Matthew till Belfast Zoo. Han kan vara rätt vild ibland.





Nu borde jag snart sova för det blir upp tidigt imorgon för jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback