Misty's got a wee friend

Jag var så sjukt nervös idag haha! Jag var på recruitment event för klädbutiken River Island.
Informationen var att det skullde ta 2h så det kändes som det skulle vara värsta seriöst. Vi var 13tjejer, det första vi fick göra var att plocka en outfit ifrån butiken. Sedan samlades vi i ett litet rum som btw var sjukt varmt, trodde jag skulle smälta bort. Vi presenterade oss och pratade lite fashion medan en och en fick gå iväg på intervju. Så det var ju inget farligt alls:)

På torsdag-fredag ska jag till Scarva och jobba:) Det ska bli väldigt roligt!
Något som är ännu bättre är att Marika kommer hit på fredag kväll!! iiiii:)

Misty har en kompis som kommer och hälsar på ibland haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback