Super-effektiv dag

Idag har jag gjort massor.
Det borjade med jobb 9-12, jag hade hand om klock- och smyckesavdelningen sjalv. Visst kollade Val till mig da och da, plus att jag fick springa ivag och fraga lite grejer ibland men jag borjar verkligen komma in i det:)
Nu ar jag ledig anda till onsdag, kommer kannas konstigt med lite lata dagar igen.

Andrew motte mig i shoppingcentret nar jag kom med bussen ifran jobbet. Vi fixade skjorta och slips till honom som matchar min klanning plus kopte en brollopspresent for imorgon ska vi pa brollop!! Dawn och Peter gifter sig. Vi skulle egentligen bara pa festen pa kvallen men blev inbjudna till hela dagen nu i veckan. Sa imorgon kl.13 borjar det i kyrkan:)

Val hemma sa blev det lite mat och jag kavlade upp armarna och slangde ihop en fodelsedags-kladdkaka till var inneboende haha ;) Martina ar namligen emellan tva hus sa att saga och idag fyller hon 22. GRATTIS!!!



Efter detta tog jag men ut pa en joggingtur, som tur var blaste det inte allt for mycket. Jag tycker INTE om att springa i blast, dock ar medvind ganska sa okej.

Jag och Misty raknade lite matte och sen blev det en tur upp till shoppingcentret igen for att hitta ett halsband till mig.



Ar inte det en effektiv dag sa sag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback