Spooky balloons

Jag kopte ett par vantar igar, jattenojd med kopet eftersom jag gatt och frusit om handerna i flera veckor men hela tiden glomt av att kopa ett par. Lyckan var dock kort, for idag lyckades jag att tappa en av dem!
Ibland ar det tur att ingen forstar svenska svordomar.

Vi har idag inhandlat lite grejer for Halloween och tjejernas besok:D Jag ar jattetaggad!
Torsdag kvall anlander de:)

Jag var pa ett mote infor julrushen pa Argos. Vi fick applepaj med vaniljsas och sedan lyssnade vi pa de tre manager:na, helt flummiga var de. haha! Sa det ar verkligen en bra stamning pa jobbet:)
Val hemma igen sa hjalpte Martina mig med att satta upp lite Halloween-dekorationer, sedan fargade vi hennes har och kollade pa SATC:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback