Misty is a boy

Jo, det är sant! Igår morse lämnade jag av "henne" hos veterinären i Banbridge för att "hon" skulle bli steriliserad. Senare under dagen fick jag ett sms av Louise som jobbar där att Misty minsann är en han. Så nu har Andrew fått sin största önskan igenom, en katt som heter Guinness haha! Stackars lilla katten lär ju dock vara helt förvirrad.

Dawn och Peters bröllop var igår. Det var så himla fint och de såg så otroligt lyckliga ut!





Efter kyrkan for vi till ett hotell för middag och fest. Jag tror att det var många som hade nya skor för det var väldigt mycket barfotadansande på dansgolvet, jo jag var en av dem=)

 


Kommentarer
Postat av: Marika

Va fina ni är:)

2010-10-13 @ 12:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback