Halloween med svenskinvasion

Nu har det varit fullt upp i en vecka! :D

Först var Tinis, Krisse och Annie här, de anlände torsdag kväll så roligt att se dem igen!
Fredagen bestod av shopping, lunch på Joe Macs (vad vi svenskar skulle kalla en "riktig" irälndsk pub") haha mer shopping och Starbucks:) Kvällen fylldes med SATC och vin.

Halloween är ganska stort här så i lördags blev det maskeradfest. Vi var ett gäng här först för att sedan åka till Portadown Rugby Club som hade fancy dress, och där blev det DANS!









Tjejerna for hem strax efter lunch på söndagen och då var det bara att ladda om batterierna för vid midnatt anlände Amanda:)
Under tiden hon var här blev det mest shopping, kolla på film och bara umgås helt enkelt. Igår var vi i Lisburn och shoppade, käkade på Pizza Hut och kollade på bio. Det blev Easy A som var minst sagt lustig;)
Jag sa hej då till Amanda vid lunch idag, sen har jag hunnit med att jobba en sväng.

Egentligen skulle jag vara ledig lör-sön, och det såg jag verkligen fram emot! Men fick frågan om jag ville komma in 1-5 både lördag och söndag, och ja, jag kunde inte säga nej för det är ju cash:)

Det känns som jag har tusen grejer att göra men stora prio nu är matte! För det har inte blivit räknad nån på en vecka...ooops!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback