Ont i knät

Då var första avsittningen avklarad. Klarade mig nästan exakt 7 månader så jag tycker att jag får godkänt.
Jag satt iallafall på et grått sött sto som är nyligen inriden men jag har hoppat med henne och tycker riktigt bra  henne! Vi skulle trava över en bom då hon tog ett jättehoppt och jag kom i obalans så gjorde hon något bocksprångsliknande och jag var halvvägs av. Då får man ta beslutet att antingen hålla i och ramla av senare eller försöka hoppa av. Jag gjorde det senare och det hade gått bra om inte hästjäkeln hade trampat på mitt knä! Och det gjorde inte LITE ont!!! Det är ganska svullet nu..typ dubbelt så stort som det andra knät.
Så nu när jag äntligen känner mig lite bättre efter mitt magont så kan jag ändå inte ut och springa! Typskt :(

Jo det var en ganska så händelserik dag för när vi kom ut i stallet imorses låg skäckhingsten(som är skadad i axeln) ner och kunde inte kommaupp. Jag och Paul försökte dra bort honom ifrån väggen, dra upp honom, ja vi försökte det mesta men icke. Så Filip, John och Thomas fick komma med "lastmaskinen" och efter att skruvat bort boxfronten kunde de lyfta upp honom.

Så ja en händelserik dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback