Jag vill bara skrika

Nu är det nära tills mamma, pappa och Amanda kommer hit och hälsar på:) 28e dyker de upp och det ska bli
så så skoj! Hoppas att det underbara vädret som vi haft i tre veckor eller så håller i sig!
Igår var jag hos Martina en sväng efter jobbet. Vi åt glass, pratade skit och kollade på en chick flick:) yeah
På tal om film så har "the girl with the dragon tattoo" börjats visas på biograferna här så vi går förmodligen och kollar på den i helgen:)
Jag har faktiskt bokat min flygbiljett hem nu. Den 14 juni blir det men det lutar nog åt att jag inte blir hemma så jättelänge.

Kommentarer
Postat av: Florencé

Jag vill att du kommer hem NU o stannar LÄNGE !!!

2010-03-21 @ 00:10:57
Postat av: Florencé

Jag vill att du kommer hem NU o stannar LÄNGE !!!

2010-03-21 @ 00:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback