Grumpy?

Jag har helt slut på något sätt.
Min träningsväska står på golvet sen jag kom hem från gymmet för en timme sen, det hänger tvätt i precis hela mobilen(!) hade stor-tvättar-dag i hm..måndags/tisdags...jag skulle kunnat ta kort på det men kameran har jag lånat ut. Ja lite orolig är jag! Min fina guldiga kamera. Det var nämligen så att idag var två snubbar här för att klippa?/trimma? träden framför huset. Så behövde de ta kort på några döda träd innan de sågade ner dem och ja det var sista gången jag såg kameran. Förmodligen har Paul fått tillbaka den av dem. Hoppas jag! haha!
Ja tillbaka till att jag är helt slut.
Ni som känner mig vet att jag blir sådär lite stressad när inte allt ligger på sin plats så den där tvätten är inte kul. Plus att kroppen känns som den blivit överkörd. Hoppade 5 av hästarna igår varav en får man typ bära runt...på det ett löppass.

Haha jo jag är lite "grumpy" tror att jag ska lägga mig snart...
men egentligen är jag jättejätte glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback