Måla, fixa och städa









Sådär, äntligen lite kort ifrån trädgårdsfesten hos Tinis och Jensa. Jag har haft allvarliga diskussioner med datorn som inte velat ladda upp dem!

Mikaela var här en sväng i fredags kväll. Vi shoppade lite, jag köpte en skitsnygg läderväska och en tröja. Mikaela hittade massor snygga grejor. Sen gick vi hem hit och snackade skit. Så synd att hon åkt hem till Sverige idag!

Resten av helgen har jag och Andrew bara varit hemma och fixat med huset. Målat hallen i samma färg som vardagsrummet så att den blev lite ljusare:) Vilket även innebär att jag har skrubbat hallsgolvet även fast vi hade lakan på det när vi målade...
Idag kom Andrews mamma och Dan över på söndagsmiddag. Nu är vi precis hemkomna ifrån en promenad och sitter i soffan och kollar på Hitta Nemo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback