Back in N. Ireland

Sista veckan i Sverige var fullproppad. Förra onsdagen åkte jag, mamma och pappa till Rygge för att hämta Andrew. Vi tog en sväng förbi Grebbestad på vägen hem för att Andrew skulle få se västkusten, vi försökte även få tag i några älgar uppe på halleberg (dock utan lycka).

Torsdagen flängde vi runt åt alla håll och kanter i skaraborg, bland annat blev det orientering och bad i Bjärsjö och kladdkaka hos Marika. Fredagen blev lite lugnare för att ladda för trädgårdsfest hos Tinis och Jensa på lördagen.
Lägger ut lite bilder imorgon eller nått, internet är nämligen lite seg just nu:(

Mina fyra veckor hemma gick så otroligt fort. I måndags for vi tillbaka till Craigavon och regnet! Surprise haha;) Det har blivit en del shopping till huset så jag ser fram emot att få ett jobb. Jag har faktiskt redan hunnit söka tre olika:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback