Sommar, sommar, sommar

Busy day idag. Jag och pappa sprang runt med alla flugor uppe vid Bjärsjö för att kolla in OL-banorna till på torsdag. Jag är inte riktigt van vid att vara tillbaka i skogen, har blivit landsvägslöpare sen jag flyttade över till nordirland. Efter att snubblat x antal gånger och några svordommar var det vääldigt skönt att hoppa i sjön!
Hela eftermiddagen har spenderats i Skövde med min två systrar. Kollade på soffa till vardagsrummet och lite shopping. Det var nästan lite för varmt för att vara i stan idag.  Jag verkligen älskar det här vädret! Marika och jag far till Brevik för att bada imorgon:)



Typsikt sommar-kvällsmat(grill) i trädgården.


Nu blir det Friends season 9 innan jag ska sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback