Scarva, regn och flyg till Sverige bokat

Tisdag till fredag var jag i Scarva och jobbade. Det var så roligt att vara tillbaka! Jag saknar det helt klart mer än vad jag har trott. Mikaela har åkt hem, och hon är mycket saknad! I stället jobbade jag med Victoria och på onsdagen kom den nya tjejen som heter Sandra.
Det mesta var som vanligt på gården, Kitty var glad att se mig:) Stallet var fullt och Larry är inne igen, Paul hoppade honom en av dagarna och gud vad duktig han är! Jag fick rida in Peanut och det gick mycket bättre än vad både jag och Paul hade förväntat oss:)

Igår var jag ute på en joggingtur runt sjön i regnet. Vad annars liksom haha! Vi vr ute hos Steve och Frida på kvällen käkade kinamat drack lite vin och kollade på film ifrån när Steve tävlade i bodybuildningstävlingen för några veckor sedan.
Andrew har ledigt imorgon så det blir matshoppingsdag plus fortsätta att måla köket som vi började med idag:)

Jo, vi har precis bokat biljetter för Sverige i jul. 27december till 2 Januari kommer vi vara i Broddetorp:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback