Cykel, målning och fisksoppa

Jag är trött. Uppe vid nio och roade mig hela förmiddagen med att måla det sista i köket. Jag vet inte om det kom mest färg på väggen eller på mig. Men helt okej blev det. Sen blev det städning, jag lyckades ha sönder dammsugaren lite halvt...som tur var precis innan jag var klar.

Våra cyklar kom idag. Yeah! Andrew har satt ihop min, hjulen behövs bara pumpas lite. Plus att jag tydligen ska försöka fixa bromsarna för de går emot hjulet lite. Jag har inte riktigt kommit på hur men ska fundera lite till.



Andrew är likadan fast svart och blå istället. I morgon tar vi en tur runt Craigavon Lakes:)

Nu ska jag ut på en joggingtur för att sedan göra fisksoppa. yum yum! Ikväll visat "Cheaper by the Dozen" som jag tänkte kolla på:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback