139pund, långpromenad och camping(?)

Godmorgon:) Nu sitter jag och kollar ut på regn, regn i massor faktiskt. Klockan ett idag ska vi åka till Tullymore forest utanför Newcastle för att campa en natt med Andrews syster Claire med familj. Just nu känns det inte så lockande:(
Igår fick jag skjuts in till Portadown med Andrew och Steve när de skulle till gymmet. Jag skulle nämligen betala reparationen för min Iphone:O Lämnade in den för två veckor, de skickade iväg den för att få ett pris på det. 139pund för kraschad skärm, hm inte så roligt! Hoppas att det inte tar så lång tid att laga för jag saknar den såå!
Det blev en lång skön promenad tillbaka till Parkmore:)

Imorgon kväll ska jag och Martina slå klackarna i taket:) Det ska bli så roligt! Tjejerna ifrån gården ska kanske med, får se hur det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback