White Russia!

Nu sitter jag här med min tekopp igen. Snacka om att jag blivit skadad!
Jag körde ett pass på gymmet efter jobbet och lyxade till det med nudlar ifrån kinamatsstället:P
Det har bytts lite hästar i stallet nu.
Dels har vi fått in en stor grå hingst som vi bara ska snygga till för att det skatas kort på honom.
Sen var vi i Keady i fredags och hämtade två brun-svarta hingstar varav en ska ridas in och den andra ska löshoppas. Så idag kom det en söt valack som enligt ägaren är tömkörd och de har hängt över honom men att han kunde bocka lite. Vi satte på sadel för att longera honom och det var ju verkligen inte bara ett litet bocksprång.....Hästen var typ mer i luften än på marken haha!

Jag och Martina var ute och röjde i lördags!
Först var vi hos henne och "förfestade", runt halv tio tog vi taxi in till Jamesons, baren där hon jobbar.





Vi gjorde en riktigt "Nee vi är inte från Sverige"-grej.
Vi skulle hjälpa Glenn(som jobbade) med ett quiz. Quizet gick ut på att namnge några länder. Östeuropa kan ju vara lite knepigt...Ett land var jag då rätt säker på att det var Vitryssland. Vad säger Linnea då?...White Russia! haha. Det roliga är att Martina totalt håller med! Blicken vi får av Glenn! haha!
Efter lite fundering så kom jag på att det heter ju Belarus! Hur dum får man vara?

Efter Jamesons gick vi till Joe Macs där Andrew med brorsor och kompisar höll till. Kvällen slutade sen i Bar2:)







Kommentarer
Postat av: Marika

NAAAW ni är ju för söta ihop!

men ja saknar dig!!!!!!!!!

hur ser planerna ut? vart spenderas sommarn?

puss!

2010-02-23 @ 12:22:29
Postat av: Martina

Haha sjukt harliga bilder! Jag vill se dem alla dock! Jag fick ocksa lov att skriva om Belarus :) Vi maste gora om det snart! Kramis

Postat av: karråååååå

russian white <3

2010-02-23 @ 22:20:44
URL: http://diradiro.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Marika, planen är att jag kommer hem en sväng över sommaren! Måste bara ringa och höra med PAs om jag får komma o jobba en sväng:) Sen flyttar jag tillbaka i slutet av augusti:D

2010-02-23 @ 23:13:21
URL: http://neaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback