Nehe regnar det?!

Det första jag hörde när jag steg in i gymmet igår var ”Take that shirt off you”,
hade nämligen på mig Sverige-tröjan. Haha!
Andrew har haft träning för sitt nya jobb den här veckan, vilket betydde att han jobbade dag igår så jag kunde träffa honom en sväng på kvällen=)
Vi åt pizza och kollade på en film...jag blev dumförklarad när jag sa först efter typ 10min att jag har NOG sett den här. Hur som fortsatte vi att titta sen efter en timme säger Andrew ”Jag tror faktiskt att vi har sett den ihop”. Vi är lite förvirrade sådär=)

Det är riktigt ruskväder idag. Grått, regn och blåsigt! Känns som att mobilen ska lyfta vilken sekund
som helst! Det gör att jag längtar ännu mer till veckan i Tunisien i början av juni, ska bli helt underbart!
Efter gymmet ikväll åker jag och hämtar Martina för hon ska jobba med mig morgon. Happy days=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback