Jag vill så ha en semla!

Gah lite sugen på en semla jag är. Här är det Pancake Tuesday men jag föredrar faktiskt semlor:P
Halsen gör fortfarande lite ont. Jag var ute på en joggingtu söndags och gymmet en sväng igår men nu är det
lite värre igen. Sitter här med en kopp te och myser.
Fick ett kort ifrån Florence igår:) jätteglad blev jag!

I fredags åkte jag karusell på Surprise. Det var första gången som ngn satt på henne, bocksprång, stegring hela köret. Jag var lite på sne ett tag men kvar satt jag! Sen på lördagen när jag satt på henne igen var det helt lugnt.
Annars så var jag och Andrew barnvakt och hans systers fyra barn på fredagkvällen. Resten av helgen tog vi det mest lugnt. Vi var på restaurang på lördagkvällen och på söndagen var vi uppe i shoppingcentret en sväng och betalade det sista på Tunisien-resan:)

Hoppas att jag kan åkte till gymmet en sväng imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback