X-factor Final!

Vi sitter och väntar på att årets X-factor final. I år står det mellan det ursöta pojkbandet One Direction, Rebecca Ferguson och min favorit Matt Cardle. Jag tror att det kommer stå mellan pojkarna och Matt!
Första delen av finalen var igår, finalisterna fick sjunga med superstjärnor så Matt sjöng med Rihanna, One Directon med Robbie Williams och Rebecca med Christina Aguliera. Märks ju att x-factor är lite större än svenska idol haha.

Jag har jobbat idag så helgen har varit alldels för kort. Jobbet rullade på bra dock, vart lite segt sista timmen bara. Andrew hade maten på bordet när jag kom hem:) Sen gick vi över till Andrews syster som kom hem ifrån BB igår med senaste tillskottet Andrew Jonas. Så så söt är han!

Nu är det dags för en lussebulle och lite glögg:)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag tittade på ett klipp när One Direction sjöng your song, riktigt braa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback