Winter Wonderland

Det är helt galet hur kort tid det är kvar till jul! Jag har fått ordning på alla julklappar, granen står pyntad i vardagsrummet och förra helgen var det Christmas dinner med jobbet. Det blir spännande med en nordirländsk jul, förmodligen blir det puben en sväng på julafton och såklart kalkon på juldagen.



I måndags kom snön hit. Jag var på jobbet och kunderna började prata om hur mkt det snöade ut. Det slutade med att vi stängde tidigare och så gjorde många andra butiker. Andrew kom inte till jobbet och det visade sig att de fick en betald "snö-ledigdag" haha. Han kom och mötte mig eftersom vi inte visste om bussarna hade blivit inställda eller inte. Det var så mycket bilar på vägarna, nästan kö hela vägen hem, typ 5km.
Allt detta för typ 15-20cm snö.






Kommentarer
Postat av: Marika

vännen!!!! jag saknar dig massor, men snart ses vi!:) vilket datum är det ni kommer?

igår va vi ute och käka julbord och hamna lite senare på ett ställe som hette "dancing dingos" Sååå aussieinspirerat och ja kände hur mycket jag längta tillbaka! en nice aussieboy i baren med;) dit får vi gå ngn gång när du har tid att komma till götet!:)

syns snart!

puss!

2010-12-10 @ 17:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback