Ledig dag

Idag har det varit min lediga dag. Jag har hunnit med en hel del matte, detta avsnittet har varit väldigt lätt faktiskt. Det är bra för jag försöker hinna med så mycket som möjligt innan jul så jag kan ha en liten paus när vi är hemma i Sverige.
Vi flyger över på annandagen och stannar till 2e januari så det blir en vecka:) Jag hoppas verkligen att all snö är kvar när vi kommer. Jag vill åka skidor! Plus att Andrew måste få se riktig snö.
Snön här är borta, det är inte ens minusgrader. Det ska tydligen komma snö igen i helgen får se hur mycket kaos det blir då:)

Jag är ledig imorgon med. Så det blir matte, träning och förmodligen städning. Kanske en liten sväng upp till Rushmere för att kolla lite:)

Nu ska käka en lussebulle:)

Andrew har sitt eget sätt att äta Lussebullar; delade på mitten, rostade med MASSA smör på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback