Nedräkning, regn och lite packning

Nu är det på tiden med en liten uppdatering. Nedräkningen har börjat!!! Nya tjejen kommer på måndag, och då är det bara några dagar kvar innan jag tar mitt pick och pack och drar. Jag har börjat att plocka ihop grejerna lite grann. Längtar verkligen till att träffa Andrew varje dag men lämna gården kommer vara lite sorligt även fast jag känner att jag är nöjd här nu. Mest kommer jag sakna Kitty:)  Just nu sitter hoppar han runt i soffan och jagar något som jag inte kan se. haha:)



I helgen var vi på bio. Jag valde film så Andrew fick välja popcorn så det blev "the Joneses" och sockrade popcorn. Söndag eftermiddag var det superbra väder så det blev en tur till Lurgan Park för en promenad.




Kommentarer
Postat av: puffen

åh, låter som du har det rätt bra där borta trots allt! Synd att jag inte kunde komma över =( när kommer du till Sverige igen? Kanske landar du på Skavsta och hinner med ett stopp i Linköping på vägen hem? PUSS

2010-04-28 @ 23:10:47
Postat av: Linnéa

Puffen, jag flyger hem 14juni landar sent, vet inte än om jag jobbar 15e...Stannar du i Linköping i sommar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback