Mer packning, städning och tvättning

Jag sitter och kollar på ett program ifrån Sydney. Naw! Tror att jag alltid kommer längta tillbaka lite till Sydneytiden. Min rygg mår inte så bra, vet inte vad jag har gjort...Inget annorlunda mot vad jag brukar.
Nu är stora resväskan packad och mitt sovrum ser väldigt tomt ut! Paul frågade idag om jag kan jobba hela nästa vecka så det gör jag. Så det blir att leva i resväskan ett tag.

Igår fölade Cabaca(jag tror hon har det största huvud som jag har sett på en häst), hon blev dålig och veterinären trodde att fölet sparkat sönder ngt inuti henne. Hon blev värre under natten så hon avlivades,, vilket ledde till att vi idag fick hit en märr som fostermamma åt lilla fölet.

Sovdags nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback