Tillbaka ifrån ett regnigt Göteborg

Ja, det blev ju en tripp till götet i helgen. Adam och jag tog tåget ner igår eftermiddag och hann med lite shopping innan vi tog vagnen ut till Ola. Med en öl i handen fick pojkarna snällt sitta och vänta medan jag bytta kläder och fixade. Snabb var jag faktiskt!
När vi kom till Jonne var hans klasskompis Jens där som visade sig vara kusin med Challe som är kompis med Jonas och Jason. Världen är ju väldigt liten ibland, det har jag ju märkt förr!
Efter ett tag kände vi oss redo för att dra vidare och tog oss in mot city. Bryggeriet var det som gällde! Mycket dans och det var skoj! Till slut var det bara jag och Ola kvar av vårt gäng och vi drog vidare på efterfest.



Så idag träffade jag Calle! Tog samma tåg som han och Nordlöv åkte hem till sthlm. Jag tycker verkligen att de får komma hit och ha en hel helg snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback