3 mars

Ända sedan i söndags har jag gått och funderat på varför det ömmar i pannan. Är det största finnen någonsin som försöker bryta sig igenom? Men som tur är så kom jag på idag att så är inte fallet. Min kära vän Marika tappade sin kamera rak ner på min panna under lördagskvällen. Ja fråga mig inte vad vi gjorde.

Idag har jag gjort alla de där vanliga grejerna så som träna och rida. Ett besök i staden blev det också för att lämna tillbaka lite böcker. Nu är svenskan helt klar för jag har fått bekräftelse på mitt MVG. Gött! 
Så har det funnits lite tid att läsa. Shopaholic-böckerna rekommenderar jag verkligen!
Och det kommer en Shopaholic-film på bio den 20 mars, iiii!



Nu ska jag pysa till Marika och kolla film!


Kommentarer
Postat av: marika

hahahah AJ!!!! gjorde jag verkligen det?

Postat av: lovisa

såg filmen, den är kass!

2009-03-08 @ 19:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback