I gonna be stronger now

Alla dagisbarn verkligen älskr det här vädret. Massor av vattenpölar! Det blir dock en ganska så lång påklädningsprocedur eftersom det byltas på termosar/overaller och sedan regnkläder utan på detta.
Barnen behöver ofast lite hjälp med detta och igår när jag hjälpte en liten kille säger han "Vad bra du var på att klä på", jaha ja, tänker jag och svarar helt enkelt  " Tack". Då får jag frågan "Var har du lärt dig det?" haha så sött!

Jag trotsade min hosta lite igår och gav mig ut på en joggingtur. Det var så härligt! Sol och faktiskt lite värme, jag struntade till och med i underställströjan(!). Längtar så fruktansvärt efter värmen! Vår, sommar och kunna springa i shorts.

Helgen kommer att spenderas hemma hos Annie i Linköping! Tinis och jag drar dit imorgon bitti. Det ska bli skoj skoj skoj! Hoppas på att Krisse har tid att ta sig dit med så blir det en riktig tjejhelg som det var förr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback