On the road again

Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera! Ska försöka skärpa mig, men det börjar bli vår!!!
En vecka sedan sist och det har egentligen inte hänt sådär supermycket. En snubbe som var inne och handlade idag pratade precis som Lets dance domaren Tony Irving, jag kunde inte låta bli att le lite och tänka "mäen det häer äer inte roomba".

Den här låten är ganska så kul faktiskt!
Vår cowboy till busschaufför som körde Cairns-Alice Springs spelade den flera gånger om dagen.



Ett år sedan ett regningt och SANDIGT campingäventyr på Fraser Island med Team Linköping, igelkotten, Red light district-faanet.
Jag längtar efter att ut och resa, efter äventyr och efter värme. Syd- och centralamerika lockar väldigt mycket! Men vi får se vad som händer med allt som skola m.m.

Kommentarer
Postat av: Anna P

Tja! Vill självklart att du ska uppdatera lite oftare, är ju arbetslös så du måste ge mig lite att läsa Linnéa:) Jag följer dig med spänning...

2009-03-22 @ 11:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback