Please don't cry

Som det ser ut nu ska det bli en riktig helg. En helg utan det minsta utav varken pas eller tranan, och det känns bra. Fruktansvärt bra faktiskt! Sköönt! Jag ska bara göra vad som faller mig in. Så är det träning med Hagen på söndag som vore trevlig att vara med på.
I torsdags var vi så seriösa, Marika, Andy och jag. Vi träffades för att plugga och enbart det. För att ta hela sanningen så var det så att de andra två satt ifrån tidig morgon och jobbade med samhällskunskapen medan jag droppade in efter två-tiden och kämpade på med min svenska. Det blev faktiskt en hel del gjort.


Bild ifrån underbara Limitless Lodge, där jag jobbade medan Marika var på NZ.
Jag kan passa på att poängtera att vi var, vad än alla tror, INTE osams!
Och det skulle vara bra att ha en liten Tim bakom sig som säger "please don't cry" för det behövs ibland.

Kommentarer
Postat av: Frey

Du var snabb på att skriva du! Nu har jag ju kommenterat förra inlägget med svar på din kommentar på mitt inlägg. Snårigt va? Är det verkligen så här man svarar på bloggkomentarer?

2009-01-16 @ 22:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback