Nya Björn Borg

Sitter och kurar med en filt, har precis kollat ett avsnitt av Grey's. Snart är det jobb på tranan, fryser så jag är inte jättesugen på det men det brukar vara ganska så mys. Så är tanken att springa med pappa ikväll när jag slutat men jag får se, är lite snuvig och jag vill ju vara dåligt nästa vecka då vi ska till Sälen.
Det ska bli så skönt med semester. Tanken var att Marika och jag skulle åka upp med ett gäng kompisar men alla pluggar och håller på så det har blivit lite ändring. Marikas bror och en kompis åker med oss upp och sen kommer mina föräldrar och min syster och en kompis på onsdag. Det blir nog bra det med!

Jag var i Skövde på förmiddagen idag för att köpa termobyxor. Otroligt nog hittade jag ett par bra! Kunde jag såklart inte undvika att kolla en sväng på La Rami. Det blev ett par beige brallor och en svart klänning/tunika/jacka, ja den är lite svår att förklara. Och när jag står och väntar på min Chai Latte på Wayne's frågar en snubbe mig om jag gör reklam för Björn Borg. Min reaktion var va??? Jag tror inte ens att jag äger ett Björn Borg-plagg/sak, men han menade mitt hårband...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback