Oasisyra!

Okej, jag erkänner. Jag har blivit något av en bloggnörd. Det är många, väldigt många bloggar som jag följer dagligen bara för att det är kul och kolla vad alla andra hittar på. Roligast av allt är när jag hittar fram till någon väns blogg som jag inte hade någon aning om att den fanns. Axel, nisselilltroll känn dig träffad!

Bara lite trist väder det har varit idag! Jag har i och för sig inte märkt så mycket av det då jag hängt på pas. Det hände väl inget för intressant där precis. Skidresan närmar sig och vi tog med takboxen ifrån jobbet, det var ganska tur att pappa kom in och hjälpte oss. Marika och jag hade nog inte riktigt klarat det själva....men vi hjälpte till! Lite i allafall.

Imorgon blir det långdistans med far. Hoppas på sol, då blir det toppen härligt!
På kvällen blir det Oasis!!! yeah! Jag längtar efter Wonderwall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback