I just wanna scream

Jag har hittat en drog. Greys Anatomy. Jag har alltid tyckt att det har varit en otoligt bra serie men bara kollat lite sporadiskt när jag haft tid. De senaste veckorna har jag gått in för att kolla ifrån början och God vad fast jag är!

Efter två dagar på tranan så ska jag in till pas imorgon, det kommer bli segt. Jag har verkligen tröttnat nu.
Med lite mer än 20dagar kvar till Oasis så har jag kommit in i ett riktigt konsertsug. Satt och spanade lite på ticnet förut, Hello Saferide i gbg 28feb och Håkan 6mars i Skövde vore ju inte fel. Ska bara hitta någon som jag kan lura med!

Kommentarer
Postat av: Tinis

Jag är självskriven på Håkan konserten!!!!

2009-01-04 @ 12:50:51
Postat av: mellansyster Djerf

Håkan konsert e ju aldrig fel!=)

2009-01-06 @ 14:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback