Free falling

I fredags fick jag ett brev från Down Under. Det var Skydivebroshyren som Sanna skickat hem till mig. Jag tycker fortfarande att det är helt wicked!



På tal om down under så var jag med familjen Larsson på bio igår. Vi såg
Australia, otroligt bra film! Ett måste att se faktiskt!

I lördags var det helt fullt upp. Först jobb på pas, tiden gick fort så det var skräll. Sen åkte jag direkt upp till berget och sprang. Det var verkligen glashalt! Efter det bar det av till Marika där även Andy och Klara var. Vi snygga till oss, käkade tacos och spelade lite Guitar Hero innan det var dags för stan. Hos Carro blev det mycket dans, mushroom och melodifestivalspel.


Kommentarer
Postat av: marika

sååå jäkla snyggt ju! men du(!), nu när vi vet vilken bild det är tror jag visst att det har med urringningen att göra!;) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback