If I fall, would you pick me up?

Det kallt, det är sol och framför allt det är underbar is på sjön!
Den invigdes igår då jag och Marika åkte spark medan pappa, Manda och Sten åkte skridskor.
   
Jag blev ganska så inspirerad och dagens träningspass blev en 40min intensiv tur på långfärdsskrillorna. Trots den kalla temp. (-12) begav jag mig ut redan vid tiotiden i morses, vilket fick till följd att jag var nästan helt själv på sjön. Det var helt underbart!
Vindstilla, strålande sol, spegelblank is och tystnad. I like!


Kommentarer
Postat av: Frey

Jag får väl försvara mig själv med att jag inte tänkt att det ska bli någon "karriär":) Jag har länge varit jättesugen på att bli den nya blondinbella och ha 20000 läsare om dan bara för att jag har så sjukt vettiga åsikter. Men när jag väl efter många om och men började kände jag att jag inte ville skylta jättemycket med det. Men jag kommenterar ju lite andras här och var som du märkte. Så jag vill ju hemskt gärna att folk läser och tycker att det jag hasplar ur mig är roligt eller intressant!



Och till din fråga - ja vi träffas alldeles för sällan! Vi får ordna inflyttningsfest någon helg framöver så jag får träffa er!



Ha det bra, puss och kram, och en fråga...

Är det såhär man svarar på andras kommentarer? (Jag är ju nybörjare)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback