Another day in paradise(?)

Som jag längtat efter en dag som denna. Så som de flesta av dagarna i hela oktober och november var.
Uppstigning strax innan åtta, frukost och sedan göra stallet. Träning. Idag blev det Vallgrens med fin musik i öronen, alltså inte så intensivt utan bara härligt. Kommer hem till ett tomt hus, ordna med lite allt möjligt och käka något gott. Sen bar det av till Skövde för att göra slut på lite julklappspengar. Hittade en vit lång skjorta på rean, sweet!

Jag har försökt att jobba lite med svenskauppgiften but without any success. Behöver lite mer böcker, mer fakta tror jag, hm..Men ja imorgon. Fick precis åka till stallet och fånga in två hästar som var på rymmen. Morbror Sten hade hittat dem i trädgården, inte så bra kanske! Anna och jag ska ner till ridhuset senare sen. Det blir bra.

Imorgon väntar en ny skön dag. Hoppas på lite längdskidor då! Fast min vallare (pappa) är inte hemma, så det ser inte så ljust ut...

Alltså paradis var att ta i. Mitt paradis är finns ju down under. Men typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback