Jag vill träna!

Ledig dag. Ont i halsen och ingen träning, vilket innbär massa tid att göra annat.
På morgonen var jag i ridhuset och hoppade med Spirit. Anna och Wilma var med, Wilma fick skritta runt lite på slutet med leende ifrån öra till öra. Hon är så söt!
Jag tog en liten powernap på eftermiddagen innan det var stallet igen för en ridtur på andra hästen. Morbror Sten behövde lite hjälp med en liten kalv som låg långt bort i hagen. Vi lyfte upp den i skopan på lastmaskinen och sedan fick jag sitta och hålla i den. Så mjuk och mysig!

Just nu sitter jag och hjälper Manda med matten. Och ja det går ganska bra förutom när jag försöker skriva bokstäver upp och ner på. B blir såklart D och Manda målar myror av det som ska föreställa ett a . Vi hade en paus nyss då hon lärde mamma göra Moonwalk! Haha! Så jag skrattade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback