I think I'm strong enough

Jag har precis kommit hem efter några timmars jobb på tranan. Vi håller på att ändra om lite, ny kyldisk och butiksbakat bröd ska det bli. Kyldisken var lväldigt tung och lite förstor för dörren så det tog sin lilla tid att få in den i butiken. Så har vi provbakat alla grejer, winerbröd, bullar ciabatta, baugetter m.m Baugetterna kommer att bli min last. Det finns ju nästan inget godare än nybakta ljusa baugetter, och nu när det finns så nära så kommer det nog bli en del sådan till lunch när jag ändå är själv hemma.

Msn:ade lite med min Tinis förut! På lördag kommer hon hem efter att ha tillbringat en månad i pizza- och pastalandet drickandes vin och pratat helt oförstårligt. Det är gått riktigt fort men hon har säkert hunnit med massor av skoj som jag bara längtar efter att få höra!


Kommentarer
Postat av: Frey

Hej!

Jaa, jag är ju fortfarande nybbörjare, och jag hinner inte skriva hela tiden. Så än så länge blir det lite när jag har ngt jag vill förmedla:) Roligt att Tinis kommer hem, ni får komma och hälsa på ngn gång! KRam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback