Still thinking

Idag har jag gjort en liten tripp till Skövde med Olivia. Inhandlade lite pärmar, mappar och födelsedagspresent till lillasyster som fyller 15 på tisdag. Det blir lite lugnt nu, ingen träning idag utan laddning för kortvasan imorgon. Vi åker runt tre eller något inatt, tur för mig att jag sover så otroligt bra i bilar!

Marika och jag var på Nouveau igår. Käkakde tacobuffe och pratade av oss. Så blev det lite promenad och ett strög som alltid. 
Till helgen kommer Annie hem. Det blir skoj! Hoppas på att hon hänger på mig och Tinis till Gurras avskedsfest.
Ja, Avskedsfest! Igår fick jag reda på att han drar till Asien och mitt älskade Australien den 5e Mars! Alla åker verkligen iväg nu och jag är så avundsjuk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback