2009-02-03

Det känns som dagen har hållt på i en evighet. Steg upp redan 06.30 idag, varför kan man undra. Det var så att igår blev jag väckt utan resursen vid sju-tiden och infann mig på Åsle förskola kl.8. Lite stressigt! Därför tänkte jag vara lite förberedd härdan efter för att stressa på morgonen det tycker jag inte om. Jag vill kunna sitta lugnt och äta frukost medan jag läser FT och lyssnar på radion.

Det blev inget jobb idag men istället har jag varit i stallet precis hela förmiddagen. Ridit båda hästarna och bara grejsat. Så härligt, men det är ganska kallt idag och det känns som jag aldrig kommer få upp temperaturen igen. Det blir att kura ner sig i ett täcke och läsa Snabba cash. Jag vet, jag är lite efter men jag har höga förväntningar på boken efter som alla verkar älska den.
Lite träning ikväll, måste ligga i ordentligt nu kortvasan närmar sig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

härdan efter!??!? är du inte klok!!!!!!!!!!!!!!!!! du menar väl inte att du ska gå upp 6.30 hela våren i fall om att resursen ringer?!?!?!?

galning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback