I'm not even sure

Det har varit jobb både måndag och tisdag, och det har varit okej. När jag slutat igår bytte jag om till träningskläder och tog mig upp till berget. Jag harvade runt på konstsnöspårret några varv tillsammans med alla skidgubbar. Ett bra pass och mina armar blev trötta! Begav mig ner till stan för att fixa en ny plupp til ena staven men det slutade med att jag kom ut med ett par nya längre stavar. Så nu blir jag farlig!
Dagen idag har varit allmänt konstig. Hela familjen har varit ledig så det har känts som helg. Det blev en ridtur med Olivia på förmiddagen och gympan nu på kvällen. Däremellan har jag bara tagit det lugnt. Lite städ och lite Greys. Plus att jag fortsatt med att välja kort till fotoalbumen. Finns alldeled för många kort för att det ska vara lätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback