Melodifestivalen, fyllechaffis och våfflor

Puh, nu är jag helt slut. Har precis kommit hem ifrån Hagenstugan eftersom det den här söndagen var familjen Hoffmans tur att ta hand om tipspromenadsfiket. Så vi bar bakt våfflor, massor av våfflor!
Jag är så trött nu och längtar bara efter min säng och en bra film. Hoppas på att kunna fånga lite energi för ikväll bli det lite längdskidor!
Igår efter jobbet blev det lite träning och dyligt för att sen åka till Marika via fkp för att plocka upp Charlotte, Andy och Alex. På stenbacken var det uppladdat för Melodifestivalskväll med alla snacks du kan tänka dig. Ja, till och med morotsstavar med dipp som jag har gått och varit sugen på flera dagar! Lovisa, Klara och Simon anslöt sig lagom till cirkusen drog igång. Lite senare och lite vingligare för många utav dem begav vi oss mot terrassen. Och jag gick in helt spiknykter, det
var en upplevelse men helt okej ändå.



Jag körde hemåt vid halv två tiden och precis i lagom tid kom jag på att Tinisen kanske hade anlänt till Valltorpet, eftersom planet skulle landa vid halv tolv på Landvetter. Mycket riktigt lös det i huset och jag kunde ana en Tinis där inne. Jag kunde ju helt enkelt inte låta bli att hoppa in en stund! Så roligt att träffas!

Kommentarer
Postat av: lovisa

haha jag var så jäkla kass på det spelet!! Det gick mycket bättre gången hos Carro.

2009-02-09 @ 16:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback