Fullt upp

Oj vilken snurrig dag. Klockan nio i morses infann jag mig på Studio LA för lite klippning. Jag trivs bra i min frisyr så det blev bara att få bort det slitna. Nystajlad i håret gav jag mig upp på berget för lite skidor på vägen hem hoppade jag in på PAs och blev erbjuden jobb 17-20.
Så det blev hem, käka, fixa stallet och duscha för att sedan hämta mamma då hon slutade jobbet. Hennes bil är på service så bara det blir snurrigt! Fick skjuts med Ulrika till stan, själva jobbet gick bra lite lite folk bara. I väntan på att min skjuts hem blev det en liten promenad igenom stan. Och nu sitter jag här samtidigt som jag förhör Manda på kemiläxan.
Jag hoppas att morgondagen inte riktigt blir lika virrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback