16km snö

Gympan igår gick fint och efteråt stannade jag kvar för att spela bandy med grabbarna.
Reslutatet för min del blev två mål(det är stort för mig som verkligen inte är någon målgörare!), ett uppskrapat knä plus att jag lyckades fälla en i mitt eget lag. Så ja det var ett ganska bra pass.

Idag är jag själv hemma och det är väldigt skönt efter en vecka med fullt hus. Jag har städat lite igen och varit i fkp och kört skidor. 10 varv på konstsnöspåret alltså ca 16km och armarna blev inte ens trötta! Nu är jag så värd att bara slappa på soffan lite. Ikväll ska jag till jutagården med Spirit.


Kommentarer
Postat av: marika

haha det är bra! på gubbarna bara!;)

Postat av: Anonym

Lycka till i Mora Linnéa! Kör hårt. Kram kram

2009-02-17 @ 15:25:36
Postat av: Rascha

Är det Vasan som gäller? :)

2009-02-17 @ 22:26:09
Postat av: Linnéa

Kortvasan är det. Lite lagom sådär:)

2009-02-18 @ 13:03:41
URL: http://neaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback