IronMan, kassa-fest och Killbarry Zetor

Vilken helg. Helt fullsmockad har den varit. Eller egentligen var det väl gårdagen som var tajmad in i minsta detalj.
Den börjadet lite lätt med IronMan, korta banan i år igen för mig. Jag fick ju höra rätt många gånger att jag minsann borde köra långa men ja nästa år kanske....





Kräftskivan närmar ju sig som sagt var och då behövs det ju kräftor! Så när jag var duschad och klar for jag ut till Stenbacken där det var kräftfiske på schemat. Vi försökte vara så engagerade som det gick iallafall. Det blev lite korvgrillning och häng med släkt och vänner till familjen Larsson.
Därefter begav Marika och jag oss emot stan och Kassa-fest hos Camilla. Efter "Ring of fire", shot och massor schlagermusik var vi peppade för att göra stan.
Tjejer tack för en bra kväll!

Idag har vi hämtat hem Amandas söta ponny. Zetor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback