Skövde, 562 och en vecka kvar.

Det närmar sig nu. En vecka kvar!
Hela eftermiddagen igår var jag i Skövde för shoppa lite grejer inför flytten. Usb-minne, ipodladdare, adapter osv. Som tur var så följde Annie med så det blev en fika på Pims och lite skvaller med!

Jag har börjat fundera på hur jag ska få med mig alla grejer egentligen. Mamma har letat fram vår största resväska men med den följer ett problem. En tresiffrig kod!
Vi tror att den är bilnumret som det var på den röda volvon som vi hade -94 till -96 eller nått sånt. Men tro inte att det är någon av oss som kommer ihåg det! Vi har suttit och kollat igenom typ alla bilder ifrån de åren men icke. Jag hittade ett taget på bilen med bagageluckan öppen! Så typiskt. Då återstår bara det långsamma sättet. Börja på 001. Jag är nu på 562.

Imorgon ska jag till Borås en sväng och även passa på att hälsa på Spirit på vägen hem=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback