Kräftor, regn och dans

Då var det över. Årets fest alltså.
Det blev en riktigt rikgtig lyckad dag/kväll! Jag hoppas att alla hade lika roligt som jag!

Hela fredagskvällen och lördag morgon var det fullrulle med förberedelser. Marika, jag och Florence snurrade runt hit och dit, skurade och fixade. Vid strax innan två rullade de första campinggästerna in och sedan flöt det på.

 

När alla 52(?) var samlade körde vi igång med lekarna vid ån. Såklart prickade vi in regnet iår igen! Och kallt var det!
Framåt kvällen drogs vattenslangen fram och alla snyggade till sig för kräftkäkandet. Långbord med mycket stim och stoj! Sen party all night long!!! Såå skoj!!!








Kommentarer
Postat av: Anonym

"Framåt kvällen drogs vattenslangen fram och alla(david tenenbaum) snyggade till sig för kräftkäkandet."



woo med på bild!

jag kommer nästa år också, utan tvekan :)

2009-08-17 @ 16:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback