Planering, hemlisar och nytt pass

Det planeras och fixas inför kräftskivan. Det kommer helt enkelt blir bäst! Jag hoppas verkligen att alla taggar ordentligt nu! Igår när vi jobbade kom på en skitrolig sak, det kan nog verkligen bli toppen men lite mer detaljer måste ordnas. Sen hade våra jobbarkompisar rätt kul åt oss eftersom vi höll på med någonslags kodning för att Camilla inte skulle förstå och ja, det kunde missuppfattas!

4 dagar kvar tills det är röj på Disco Stoneback


Jag har ju lite att ordna inför flytten till Nordirland med, nytt pass till exempel. Bara två veckor kvar nu!!!
Imorgon kommer Karin, det blir så häär kul! wiie=)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha kodningen va rätt bra ändå, jag fatta nada;)

Tur va det! allt ska bli så spännande! jag är supertaggad!! ses imorgon. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback