What is it about January men?

Precis hemkommen ifrån postenutbildning i stan. Har precis fått en postendator till tranan så vi var tvungna att lära oss hur vi ska göra. Mycket info men det går nog fint. Fick en lite guidad tur inne på posten företagscenter, kollade bland annat in "mitt postfack". Jag är lite avis på brevbärarnas tjocktröjor, de ser ut att vara urmysiga ju!

Marika var ju som sagt här i måndags och det var Wolf Creek som gällde. Fy bubblan säger jag bara! Hade jag sett den innan Australientrippen hade jag ALDRIG hyrt en bil och kört runt i outbacken.
Vi planerade lite till engelska muntliga som vi ska ha nästa tisdag. Lite gymnasiefeeling på den. Uppgiften är att prata om något engelskspråkigt land. Ni kan aldrig gissa vilket vi valt!

Idag för ett år sedan lämnade jag och Marika våra hem för att tillbringa sista natten på Arlanda innan vi lämnade Sverige.
Gah! Vad tiden går fort!!!

Kommentarer
Postat av: marika

ja gillar rubriken!;)

Postat av: marika

jag gillar rubriken!;)

2008-09-03 @ 21:23:10
URL: http://marikalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback