Äntligen

Äntligen har jag fått min taxback ifrån Australien! Lite gött!
Sista veckan med mycket jobb på tranan, sen blir det bara lite helger. Känns lite skönt när jag kollar på nästa vecka i kalendern, den är ganska tomt:)  Men jag hoppas på lite mer tider på pas, för pengarna behövs ju!
Mitt pluggande går ganska sä väldigt segt just nu. Eller jag blir bara jättedeppig...Gjorde engelskaprov idag, det gick i och för sig bra men ja jag vet inte...
Vet att jag sagt det många gånger men idag har det verkligen varit UNDERBART höstväder! Marika och jag satt på Mingans uteservering i någon timme och bara chillade. Hon hade en del att berätta om sin lilla norgetripp! 

Nu ska jag kika på Vem kan slå Filip&Fredrik?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback